Powered By Blogger

Translate

Počet zobrazení stránky

25. 2. 2012

Dálková silnice Plzeň - Moravská Ostrava / část 5./

Průjezd města Boskovic
Rekonstrukce průtahu byla stavebně zahájena 09/1940 s plánovaným dokončením 12/1942.
Jednalo o vybudování nové kanalizace, opěrných zídek a
rekonstrukci povrchu ulic Hybešova a Ludvíka Vojtěcha v Km 1.841 - Km 3.560 s použitím žulové drobnodlažby na štětovém podkladu.
Stavební dozor prováděl Ing.Josef Valíšek později Ing.Antonín
Kopovský.
Projekt zpracoval Ing.Jaroslav Šámalík z Brna, který snad i stavbu svojí firmou zrealizoval.
Předpokládané stavební náklady činily 2,3 mil Kč.
K této stavbě se zachovalo jen nemnoho podkladů , které uvádím níže.




Původní schématický náčrt celého průtahu
Nalevo je naznačeno pokračování DS kolem železniční trati směrem k Sebranicím









Začátek rekonstrukce průtahu. Níže uvedená křižovatka je v projektu vidět vlevo












Km 1.841

Křižovatka ulic Sokolská - Vodní
V tomto místě začínala rekonstrukce průtahu v roce 1941
Díky mnoha úpravám v poválečných letech nejsou již patrny žádné zbytky dobové rekonstrukce










Křižovatky ulic Sokolská/Tyršova a Sokolská/B.Smetany v projektu













Křižovatky ulice Sokolské se Sadovou,Hálkovou a Havlíčkovou v projektu











Křižovatka Sokolská/ Lidická v projektu












Km 2.500

Křižovatka Sokolská/ Lidická












Křižovatky ulice Hybešovy/Sv.Čecha a Hybešovy/Křižíkovy-dříve Šemberovy v projektu













Km 2,770

Hybešova ulice.
Zde je již vozovka kryta žulovou drobnodlažbou.






































Km 3.560

Konec úseku, nyní ulice Ludvíka Vojtěcha











Pokračování :
http://opevneni.blogspot.com/2011/07/dalkova-silnice-plzen-moravska-ostrava_07.html

Žádné komentáře:

Okomentovat