Průjezd města Boskovic
Rekonstrukce průtahu byla stavebně zahájena 09/1940 s plánovaným dokončením 12/1942.
Jednalo o vybudování nové kanalizace, opěrných zídek a rekonstrukci povrchu ulic Hybešova a Ludvíka Vojtěcha v Km 1.841 - Km 3.560 s použitím žulové drobnodlažby na štětovém podkladu.
Stavební dozor prováděl Ing.Josef Valíšek později Ing.Antonín Kopovský.
Projekt zpracoval Ing.Jaroslav Šámalík z Brna, který snad i stavbu svojí firmou zrealizoval.
Předpokládané stavební náklady činily 2,3 mil Kč.
K této stavbě se zachovalo jen nemnoho podkladů , které uvádím níže.
Původní schématický náčrt celého průtahu
Nalevo je naznačeno pokračování DS kolem železniční trati směrem k Sebranicím
Začátek rekonstrukce průtahu. Níže uvedená křižovatka je v projektu vidět vlevo
Km 1.841
Křižovatka ulic Sokolská - Vodní
V tomto místě začínala rekonstrukce průtahu v roce 1941
Díky mnoha úpravám v poválečných letech nejsou již patrny žádné zbytky dobové rekonstrukce
Křižovatky ulic Sokolská/Tyršova a Sokolská/B.Smetany v projektu
Křižovatky ulice Sokolské se Sadovou,Hálkovou a Havlíčkovou v projektu
Křižovatka Sokolská/ Lidická v projektu
Km 2.500
Křižovatka Sokolská/ Lidická
Křižovatky ulice Hybešovy/Sv.Čecha a Hybešovy/Křižíkovy-dříve Šemberovy v projektu
Km 2,770
Hybešova ulice.
Zde je již vozovka kryta žulovou drobnodlažbou.
Km 3.560
Konec úseku, nyní ulice Ludvíka Vojtěcha
Pokračování :
http://opevneni.blogspot.com/2011/07/dalkova-silnice-plzen-moravska-ostrava_07.html
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat