Úsek Kunštát - Sebranice - Boskovice
O prvním dílu je pojednáno na adrese: http://opevneni.blogspot.cz/2012/10/usek-stepanov-hodonin-rozsec-nad.html
Druhý díl projektu DS trasován až ze středu Kunštátu/od Lidového domu/ a pokračoval k Sebranicím. Nenavazoval tak plynule na díl první, ale na km 50.757 novostavby silnice Rozseč - Kunštát, která se stavěla s předstihem a jejíž parametry byly v souvislosti se zařazením do kategorie DS náležitě upraveny.
Tak jako díl první, projektoval i tento Ing. Viktor Šamánek z Brna.
Bohužel se již realizace nedočkal. Taktéž se mi k tomuto úseku doposud nepodařilo doposud získat prováděcí projekt. Vycházím tedy zatím jen s z povšechné technické zprávy popisující část úseku k obci Sebranice.
Dále, pominu -li známou situaci křížení DS s exteritoriální dálnicí Videň - Vratislav, je pokračování této silnice v projektu do Boskovic velkou neznámou.
Km 0.0
V tomto prostoru napravo pod kunštátským náměstím by v proluce mezi domy/dnes zastavěna/ došlo napojení DS na novostavbu silnice Rozseč -Kunštát
Km 0.5
Prostor protisměrných oblouků, DS by kopírovala těleso současné silnice směrem k obci Újezd až do km 1.3
Km 0.5 podruhé...
DS by se dvěma protisměrnými oblouky propletla mezi rybníkem /vpravo/ a školou /vlevo mimo snímek/ a zahradami/ za autem vlevo/ by se napojila na novostavbu silnice pod kunštátským náměstím
Km0.5 potřetí......
Detail prostoru zahrad z předešlého snímku
Km 1.3
Na horizontu je patrno prudká směrová zatáčka, kterou by DS obešla obloukem o poloměru 1000m
O prvním dílu je pojednáno na adrese: http://opevneni.blogspot.cz/2012/10/usek-stepanov-hodonin-rozsec-nad.html
Druhý díl projektu DS trasován až ze středu Kunštátu/od Lidového domu/ a pokračoval k Sebranicím. Nenavazoval tak plynule na díl první, ale na km 50.757 novostavby silnice Rozseč - Kunštát, která se stavěla s předstihem a jejíž parametry byly v souvislosti se zařazením do kategorie DS náležitě upraveny.
Tak jako díl první, projektoval i tento Ing. Viktor Šamánek z Brna.
Bohužel se již realizace nedočkal. Taktéž se mi k tomuto úseku doposud nepodařilo doposud získat prováděcí projekt. Vycházím tedy zatím jen s z povšechné technické zprávy popisující část úseku k obci Sebranice.
Dále, pominu -li známou situaci křížení DS s exteritoriální dálnicí Videň - Vratislav, je pokračování této silnice v projektu do Boskovic velkou neznámou.
DS tedy začíná v prostoru zahrad za Lidovým domem, pokračuje do km 0.5, kde se protisměrnými oblouky proplétá mezi tehdejší měšťanskou školou a rybníkem a pokračuje v současné trase až do km 1.3, kde se zatáčkou vyhýbá prudké směrové a stoupavé zatáčce před obcí Újezd. Pokračuje jižně pod obcí Újezd táhlou přímkou a v km 2.5 přechází na druhou stranu současné silnice a míří stejnoměrným spádem poblíž současné silnice k Sebranicím. V km 3.6
překračuje trasa údolí. V km 4.140 překračuje současnou silnici, na kterou se připojí rampami a obchází jižním obloukem obec Sebranice. Tento úsek končí kilometrem 5.626.
Dále je již jen známé dálniční křížení s v té době také budovanou exteritorialní dálnicí /značena černě/. Další pokračování DS do Boskovic/třetí mapka/ je zatím v mém návrhu spíše utopií. Je samozřejmě známo její pokračování v Boskovicích/značeno opět červeně/.
Km 0.0
V tomto prostoru napravo pod kunštátským náměstím by v proluce mezi domy/dnes zastavěna/ došlo napojení DS na novostavbu silnice Rozseč -Kunštát
Km 0.5
Prostor protisměrných oblouků, DS by kopírovala těleso současné silnice směrem k obci Újezd až do km 1.3
Km 0.5 podruhé...
DS by se dvěma protisměrnými oblouky propletla mezi rybníkem /vpravo/ a školou /vlevo mimo snímek/ a zahradami/ za autem vlevo/ by se napojila na novostavbu silnice pod kunštátským náměstím
Km0.5 potřetí......
Detail prostoru zahrad z předešlého snímku
Km 1.3
Na horizontu je patrno prudká směrová zatáčka, kterou by DS obešla obloukem o poloměru 1000m
Km 2.5 Prostor křížení se současnou silnicí za obcí Újezd. Dále by DS pokračovala nalevo ve spádu směrem k Sebranicím
Další pokračování:
Žádné komentáře:
Okomentovat