Stavební díl 11/1 Křižovatka Loket a její okolí
Stavbu prováděla firma Jelínek a synové z Berouna a byla dokončena firmou Ing.Frič/Praha/ a Ing.Emilem Štěrbou z Berouna
U obce Loket byla projektována dálniční křižovatka se silnicí č.150.
Byl postaven jednak dálniční most a též deskové propusti obou větví dálničního přivaděče. Bylo taktéž provedeno těleso vlastní dálnice včetně větví dálniční křižovatky. Ty je možno částečně v terénu spatřit doposud.
Při následné dostavbě dálnice koncem 60 tých let bohužel byly i výše uvedené stavby zničeny a nahrazeny náspem. Nový most pro křížení dálnice a současné silnice byl postaven o cca 100 m blíže ku Praze.
Situace křižovatky Loket
Červeně je znázorněn původní průběh silnice č.150
Modře dále místo/most/ původního křížení s dálnicí.
Šedou barvou jsou schematicky vyznačeny budované větve původního dálničního přivaděče.
Čísla označují místa pořízení následujících fotografií.
pohled na původní rozestavěnou křižovatku dálnice.
Uprostřed je již neexistujicí dálniční nadjezd
Původní dálniční nadjezd
Snímek č.1
Pohled z původní silnice č.150 na současný násep D1.
Za budovou STK byl postaven původní dálniční nadjezd, samotná budova STK je postavena na místě zničené deskové propusti levé větve dálničního přivaděče.
Snímek č.2
Pohled ze stejného místa , ovšem na opačnou stranu do obce Loket.
Snímek č.3
Napravo od budovy STK je ještě v současnosti vidět v terénu torzo původního dálničního přivaděče ve směru na Brno
Snímek č.4
Původní silnice v obci Loket .
Snímek č.5
Pohled z druhé strany mostu od obce Brzotice
Původní most se nacházel mezi smrkem a žlutou cedulí.
Nalevo je současná silnice do obce Loket.
Snímek č.6
Pohled na prostor původního dálničního přivaděče na Prahu.
Vzhledem k melioraci tohoto prostoru je již prakticky nemožné zjistit cokoliv o původním stavu větve.
Snímek č.7
Stejný prostor jako u předchozího snímku.
Pohled " z dola". Stromořadí je hranicí současného tělesa D1
Stavbu prováděla firma Jelínek a synové z Berouna a byla dokončena firmou Ing.Frič/Praha/ a Ing.Emilem Štěrbou z Berouna
U obce Loket byla projektována dálniční křižovatka se silnicí č.150.
Byl postaven jednak dálniční most a též deskové propusti obou větví dálničního přivaděče. Bylo taktéž provedeno těleso vlastní dálnice včetně větví dálniční křižovatky. Ty je možno částečně v terénu spatřit doposud.
Při následné dostavbě dálnice koncem 60 tých let bohužel byly i výše uvedené stavby zničeny a nahrazeny náspem. Nový most pro křížení dálnice a současné silnice byl postaven o cca 100 m blíže ku Praze.
Situace křižovatky Loket
Červeně je znázorněn původní průběh silnice č.150
Modře dále místo/most/ původního křížení s dálnicí.
Šedou barvou jsou schematicky vyznačeny budované větve původního dálničního přivaděče.
Čísla označují místa pořízení následujících fotografií.
pohled na původní rozestavěnou křižovatku dálnice.
Uprostřed je již neexistujicí dálniční nadjezd
Původní dálniční nadjezd
Snímek č.1
Pohled z původní silnice č.150 na současný násep D1.
Za budovou STK byl postaven původní dálniční nadjezd, samotná budova STK je postavena na místě zničené deskové propusti levé větve dálničního přivaděče.
Snímek č.2
Pohled ze stejného místa , ovšem na opačnou stranu do obce Loket.
Snímek č.3
Napravo od budovy STK je ještě v současnosti vidět v terénu torzo původního dálničního přivaděče ve směru na Brno
Snímek č.4
Původní silnice v obci Loket .
Snímek č.5
Pohled z druhé strany mostu od obce Brzotice
Původní most se nacházel mezi smrkem a žlutou cedulí.
Nalevo je současná silnice do obce Loket.
Snímek č.6
Pohled na prostor původního dálničního přivaděče na Prahu.
Vzhledem k melioraci tohoto prostoru je již prakticky nemožné zjistit cokoliv o původním stavu větve.
Snímek č.7
Stejný prostor jako u předchozího snímku.
Pohled " z dola". Stromořadí je hranicí současného tělesa D1
Žádné komentáře:
Okomentovat